Dok neki automobili ostaju pouzdani tijekom godina, drugi pate od raznih nedostataka. Možda se pitate: je li moj auto pouzdan i koji su najmanje pouzdani automobili koje mogu kupiti? Nastavite čitati kako biste saznali 15 najnepouzdanijih automobila koje možete kupiti! Ako već niste znali, pouzdanost je iznimno važan aspekt pri kupnji vozila. S rastućim cijenama novih automobila, mnogi kupci imaju manje sredstava za održavanje, što znači da proizvođači automobila gube kupce kada im se vozila često kvare.
Vodeći pružatelj jamstva za naknadno tržište u Velikoj Britaniji odlučio je analizirati pouzdanost više od 200 različitih modela rabljenih automobila. Da bi to učinili, pogledali su sve automobile u svojim knjigama, ali su izbacili modele s manje od 100 jamstvenih planova kako bi osigurali poštenu veličinu uzorka. Također su uključili samo vozila mlađa od 10 godina. Očito, nijedan od automobila uključenih u ovo istraživanje nije imao preostalo jamstvo proizvođača. Naposljetku, kupili biste naknadno jamstvo samo nakon što ono od proizvođača istekne. Davatelj jamstva analizirao je podatke koje je prikupio kako bi odredio indeks pouzdanosti za svaki automobil. Ovi podaci bilježe starost i kilometražu automobila kako bi se vidjelo kada su pogriješili, prosječnu cijenu popravka i vrijeme potrebno za popravak. Sa svim tim informacijama, uspjeli su prikupiti dovoljno podataka koji će im dati ocjenu od 100 za svaki automobil. Što je niži rezultat, automobil je manje pouzdan. Želite li pronaći 15 automobila koji su dobili najnižu ocjenu, nastavite čitati.
👉Broj | 🚗 Model | ⏳ Godina | 💵 Prosječan trošak popravka | 💰 Najskuplji trošak | ✅ Ocjena pouzdanosti (0-100) |
---|---|---|---|---|---|
15 | Tesla Modes S | 2012 – 2022 | £1,003 | £4,401 | 33.5 |
14 | Ford Ranger | 2012 – 2022 | £1,246 | £13,994 | 33.4 |
13 | Audi A7 | 2012 – 2019 | £2,431 | £11,222 | 33 |
12 | Mercedes S-Class | 2012 – 2019 | £1,004.23 | £16,277 | 32.8 |
11 | Peugeot RCZ | 2012 – 2015 | £1,040 | £6,593 | 32.2 |
10 | BMW M5 | 2012 – 2019 | £2,125 | £10,129 | 30.8 |
9 | Mazda CX-5 | 2012 – 2022 | £1,784 | £5,777 | 29.6 |
8 | Bentley Continental GT | 2012 – 2018 | £2,237 | £6,227 | 29.1 |
7 | Audi Q7 | 2012 – 2020 | £1,345 | £8,719 | 25.7 |
6 | Porsche Cayenne | 2012 – 2018 | £1,496 | £6,360 | 24.9 |
5 | BMW X6 | 2012 – 2019 | £2,079 | £9,613 | 23.6 |
4 | Porsche Panamera | 2012 – 2019 | £1,617 | £10,785 | 23.4 |
3 | Range Rover Sport | 2012 – 2019 | £1,767 | £22,358 | 23.1 |
2 | BMW M3 | 2012 – 2019 | £2,123 | £12,115 | 21.4 |
1 | Range Rover | 2012 – 2019 | £1,607 | £23,890 | 20.2 |
33.5/100
15. najnepouzdaniji automobil na popisu je Tesla Model S s ocjenom 33,5 od 100. Da, prepun je tehnologije, ali čini se da dio te tehnologije ne radi, pogotovo kada uzmete u obzir da je najčešći problem, prema davatelju jamstva, bio je električni kvar. Točnije, radilo se o kvaru na sustavu središnjeg zaključavanja. Zapravo sam iskusio upravo taj problem u Teslinom modelu S, a prema davatelju jamstva prosječna cijena popravka je 1.003 funte. Nije izgledalo kao da ću moći išta učiniti jer se Model S počeo klimati. Zvuči kao puno, ali puno je manje nego što je morao platiti najskuplji pružatelj jamstva za popravak, to je bilo 4.401 £ za problem suspenzije.
33.4/100
Na 14. mjestu je prethodna generacija kamioneta Ford Ranger, koji je dobio ocjenu 33,4 od 100. Ovi kamioni su prilično čvrsti. Isprobao sam nekoliko Ford Rangera u natjecanjima van ceste i potezanju konopa i nikada se ništa nije slomilo ili otpalo. No onda je davatelj jamstva otkrio da je najčešći kvar na ovom kamionetu bio ventil za recirkulaciju ispušnih plinova. Kada se ovaj pokvari ili blokira, to utječe na performanse motora i znači da proizvodi više emisija. Rješavanje problema koštalo je 1.246 funti. U prosjeku najskuplji popravak bio je ozbiljniji kvar na motoru. Na kraju je koštao 13.994 funti. Da vam dam predodžbu, to je više od polovice cijene potpuno novog Ford Rangera.
33/100
Audi 17 zauzima 13. mjesto na ovom popisu sa ocjenom 33 od 100, prema podacima davatelja jamstva. Najčešći problem s ovim automobilima odnosi se na mlaznice za gorivo, a njihovo popravljanje u prosjeku košta 2.431 funtu. Najskuplji popravak koji je davatelj jamstva zabilježio za Audi A7, kvar na mjenjaču čije je otklanjanje koštalo 11.222 GBP.
32.8/100
12. mjesto pripada Mercedesu S-klase. Najnoviji model previše je nov da bi išao na popis, ali podaci davatelja jamstva pokrivaju prethodnu generaciju i onu prije nje, koja je dobila kombiniranu ocjenu 32,8 od 100 za pouzdanost. Najčešći problem s ovim automobilima je njihov električni sustav, a njegovo popravljanje u prosjeku košta 1004,23 GBP. Ipak, najskuplji kvar, prema davatelju jamstva, bio je problem s motorom. Za popravak ovog automobila bilo je potrebno 16.277 funti u dijelovima i radu. Do sada je ovaj popis bio pun velikih automobila i kamioneta.
32.2/100
Ipak, 11. mjesto pripada Peugeotu RCZ. Ovaj automobil s dvoja vrata dobio je ocjenu 32,2 od 100 u istraživanju davatelja jamstva. Ispostavilo se da je najčešći problem s ovim automobilima povezan s turbopunjačem, čije popravljanje u prosjeku košta 1.040 funti; međutim, najskuplji račun za popravak bio je za problem s motorom čije je popravljanje koštalo 6.593 GBP. Sad se možda pitate kako su ove brojke manje od Mercedesa S-klase na 12. mjestu. Ovo rangiranje uzima u obzir vjerojatnost da će automobil razviti grešku, kao i troškove popravka, a Peugeot je imao veću vjerojatnost da će imati grešku nego Mercedes.
30.8/100
Na 10. mjestu imamo BMW M5. To uključuje starije primjerke trenutne generacije F90 i model prethodne generacije F10. Zajedno su osvojili kombiniranih 30,8 od 100. Podaci davatelja jamstva otkrili su da se najčešći problem M5 odnosi na sustav goriva, a njegovo uklanjanje u prosjeku košta 2.125 GBP. Najskuplji popravak za M5 bio je mnogo ozbiljniji; bio je to problem s jednim od razvodnih lanaca automobila i to je koštalo 10.129 £ za popravak.
29.6/100
Japanski automobili imaju impresivnu reputaciju kao stvarno, stvarno pouzdani. To ipak nije uvijek slučaj jer 9. mjesto na ovoj listi zauzima Mazda CX-5. Trenutačni automobil i automobil prethodne generacije dobili su zajedno 29,6 od 100 za pouzdanost u istraživanju davatelja jamstva. Otkrili su da se najčešći problem s ovim automobilima odnosi na turbopunjač, a u prosjeku košta 1.784 funte za popravak najskuplje greške na Mazdi CX-5. Međutim, plaćanje kvara na motoru koštalo bi 5.777 funti. Ovaj automobil ima niži prosječni račun za popravak od BMW-a M5 na 10. mjestu. Ali jedan od razloga zašto dobiva lošiju ocjenu pouzdanosti je taj što je davatelj jamstva otkrio da postoji veća vjerojatnost da CX-5 pogriješi.
29.1/100
Sljedeća stavka na popisu je prethodna generacija Bentley Continental GT, koja zauzima 8. mjesto s ocjenom pouzdanosti 29,1 od 100. Ovo je zapravo veliki napredak u odnosu na performanse GT-a u istraživanju davatelja jamstva za 2020. godinu, gdje su rangirani kao najnepouzdaniji rabljeni automobil koji možete kupiti. I tada je, baš kao i u onoj anketi, najčešći kvar bio na električnom sustavu automobila. Rješavanje ovih problema na Bentleyu u prosjeku košta 2.237 funti. To je mnogo, ali puno manje od najskupljeg popravka koji je zabilježio davatelj jamstva, a koji se odnosio na jedan od turbopunjača automobila i čije ispravljanje košta 6.227 funti .
25.7/100
Sljedeći je Audi Q7, točnije prva generacija modela i prethodna faceliftirana verzija trenutnog Q7. Ovi su automobili dobili kombiniranu ocjenu pouzdanosti 25,7 od 100. Najčešći problemi s ovim SUV vozilima su električni, a njihovo popravljanje u prosjeku košta 1.345 funti. Najskuplji problem koji su podaci davatelja jamstva zabilježili za Q7 mnogo je ozbiljniji problem i povezan je s bregastim vratilima motora. Ovo kontrolira kada se ventili otvore kako bi zrak ušao i ispušni plinovi izašli iz motora. Sve u ovom problemu košta 8.719 £ da se ispravno postavi.
24.9/100
Na 6. mjestu je prethodna generacija Porsche Cayennea. Ovaj je automobil postigao ocjenu pouzdanosti od 24,9 od 100, prema podacima davatelja jamstva. Ovaj automobil ima sličnu podlogu kao i stari Audi Q7, tako da nije previše iznenađujuće da oba pate od uobičajenih grešaka u svojim električnim sustavima. U prosjeku je račun za popravak Cayennea bio nešto veći od onog za Audi Q7. U prosjeku, to košta 1.496 funti da se sve riješi, što nije posve loša vijest, budući da je najskuplji račun za popravak Porschea bio za kvar na motoru i koštao je 6.360 funti da se ispravi.
23.6/100
Peto mjesto na listi zauzima još jedan sportski SUV i još jedan njemački, BMW X6. Trenutačni model je previše nov da bi bio uključen u ovu anketu, tako da ovi podaci pokrivaju samo prethodnu generaciju i prvi X6, koji je dobio kombiniranu ocjenu 23,6 od 100. Prosječni račun za popravak ovih automobila iznosio je 2.079 funti kada je većina uobičajena greška bio problem suspenzije. Najskuplji popravak koštao je 9.613 funti za popravak neispravnog sustava goriva.
23.4/100
Odmah nakon BMW-a X6 nalazi se 4. mjesto na listi, koje pripada još jednom premium njemačkom automobilu, Porsche Panameri. Konkretno govorim o modelu prve generacije i svim verzijama sadašnjeg automobila. Zajedno su postigli 23,4 od 100. To je još jedan slučaj luksuznih automobila s uobičajenim električnim problemima. Prosječna cijena rješavanja bilo kojeg od ovih problema bila je 1.617 funti. Najskuplji problem na Panameri koji je bio u knjigama davatelja jamstva bio je neispravan lanac razvodnog mehanizma, čija postavljanje košta 10.785 funti.
23.1/100
Treće mjesto zauzima prvi britanski automobil na listi, Range Rover Sport. Ne govorim o potpuno novom modelu koji je upravo predstavljen. Ovaj datum uključuje starije verzije prethodne generacije, Range Rover Sport i prvi model koji je bio u prodaji do 2013. godine. Zajedno su osvojili 23,1 od 100 u anketi o pouzdanosti pružatelja jamstva. Najčešći problemi s ovim automobilima povezani su s njihovim ovjesom, a prosječni popravak napravljen za Range Rover Sport, prema davatelju jamstva, bio je 1.767 funti. Međutim, najskuplji račun bio je za problem s motorom i njegovo popravljanje košta 22.358 funti.
21.4/100
Drugi najmanje pouzdan automobil na ovom popisu je BMW M3, što znači prethodna generacija F80 i raniji modeli E90. Ovi stari modeli M3 dobili su samo 21,4 od 100 za pouzdanost. Najčešći problem, prema davatelju jamstva, ima veze s njihovim električnim sustavom, konkretno kućištem leptira za gas. Prosječna cijena popravka za M3 bila je 2.123 funte. Ipak, najskuplji račun za popravak iznosio je 12.115 funti za koliko je popravljen mjenjač automobila.
20.2/100
Konačno, imamo najnepouzdaniji rabljeni automobil koji možete kupiti, a to je prethodna generacija Range Rovera, s ocjenom pouzdanosti od samo 20,2 od 100. Prosječni račun za popravak nije bio previsok, sa samo 1.607 £. Najčešći problemi bili su svi električni kvarovi, ali jedan određeni automobil imao je električni problem toliko ozbiljan da je trebalo 23.890 funti za dijelove i rad kako bi ga se popravilo.
Nepotrebno je reći da svi ovi automobili imaju vrlo nisku ocjenu, što vas tjera da dobro razmislite prije nego što kupite neki od njih, a da ne spominjemo cijenu popravka koja u nekim slučajevima doseže i 20.000 funti. Mnogi proizvođači automobila žele stvoriti modernije automobile, s više elektronike i mogućnosti povezivanja i žele to učiniti brzo. Međutim, to samo stvara dodatne probleme jer se ne izrađuju ispravno i mnogi se vlasnici automobila žale da iako su mnoge od tih visokotehnoloških značajki korisne, vrlo često imaju tendenciju kvara i ne mogu redovno funkcionirati.